Wednesday, June 10, 2009

Sahabat datang dan pergi

Sahabat datang dan pergi...

Baru minggu ini aku bergembira kerana bersama dengan kawan lama yang sudah lama tak berjumpa, tapi kini dah terima berita bahawa kawan yang baru ini pula yang akan pergi. Murung sekali hari ini opis aku sebab takde mood nak buat keje.

Dalam beberapa siri entry yang lepas pun muram jugak suasananya. Entah la, dipertengahan tahun ni banyak sangat dugaan yang datang. Cuma kuat atau tak kuat saja bagi orang yang menghadapinya. Cuba jugak untuk masukkan entry yang sedikit berunsur gembira tapi takdak idea dah sekarang ni. Sekarang ni pun aku tengah malas-malas nak tengok surat-surat yang ada atas meja aku. Biar la, esok masih ada... (semoga esok masih ada).

Semoga Allah memberikan aku kekuatan untuk menghadapi hari ini dan seterusnya...

No comments: