Wednesday, June 24, 2009

Revenge of The Fallen

Semalam aku tengok Transformer : REvenge of The Fallen.

Niat hanya nak tengok robot-robot baru yang muncul berbanding dengan sebelum ini. Banyak jugak watak-watak yang baru. Banyak yang aku tak ingat. Yang aku tau semalam ada Arcee, Devastator, Rampage dan few lagi. (kalau yang mana peminat fanatik tu tau kot). Yang lain-lain aku tak berapa ingat sangat.

Cuma jalan ceritanya ada yang tak berapa logik. Ye la, bagi aku bila filem high tech and sci-Fi ni tak mementingkan sangat ceritanya. Janji effect nya malatops. Dan bagi aku malatops jugak la dalam sesetengah scene terutamanya masa pembunuhan Optimus Prime.

Ok la, aku tak nak cerita panjang. Kiranya antara orang terawal tengok movie tu semalam. Hari ni ada member opis yang baru nak pi tengok. Jadi kepada sesiapa yang meminati cerita perang robot-robot, pi la tengok movie ni. Dengan aksi yang dipaparkan, duration 2 jam 20 minit terasa amat singkat.

Selamat menonton...

No comments: