Sunday, October 4, 2009

Davidoff "Hot Water"

Belum dibeli, tapi sedang dalam pemerhatian.

hari tu terbeli Calvin Klein 'ckFree'. Baunya not bad. memandangkan belum ada lagi perfume itu (selain ckOne yang dah abis), jadi beli la ckFree itu.


Oh ya, bercakap pasal perfume, the latest perfume yang aku beli ialah The Vert (L'Occitane). Perfume ini dah lama aku aim tetapi belum dapat membelinya sebab malas. tapi bila pi penang hari tu dan lalu depan kedai L'Occitane ni, terus beli. Minat dengan perfume ni dah lama, last time masa travel ke obersi hari tu bila Malaysia Airlines gunakan perfume ini untuk penumpang business class. Jadi, memandangkan dah depan kedai perfume tu, harus la di grab.


tahun ni Summer Edition tak banyak. Kalau ada pun, baunya terasa sedikit kureng. Tapi tidak juga melepaskan untuk menyimpan sebotol dua. pilihan kali ini ialah Armani Code Summer dan Burberry Summer.


Hmm... pasal Davidoff Hot Water tu, entry kali ini cuma gambar promo aje yang dapat ditampal (especially untuk kak Maria yang hot itu). Next time, mungkin kah akan menjadi salah satu koleksi? tunggu gaji bulan ni (kalau ada lebihan dagangan).

No comments: