Wednesday, October 7, 2009

Hujan

Ya, hujan lebat sekarang ni kat opis.

Suasana sejuk mengundang mata supaya mengantuk. ni kalo disorongkan bantal aduhai boleh menyebabkan ketidak sedaran diri sehingga waktu pejabat tamat. mesyuarat tadi tamat dengan jayanya tanpa sebarang maklumbalas dari aku (yang hanya duduk minum teh dan makan kuih). sedari awal sememangnya aku agak malas mau membuka mulut (sehingga disuruh atau terpaksa) bergantung kepada keadaan mana yang amat mendesak.

hari ketiga audit dan sepertinya mereka menemui banyak yang tak betol dari yang betol. tetapi adakah aku kesah (sebab pengurusan kata kalau susah sangat nak jawab audit tu panggil je orang-orang lama untuk jawab). sememangnya aku menunggu exit conference yang akan diadakan pada penghujung audit nanti untuk menentukan dimana kedudukan opis aku nanti (berjaya atau tidak) dalam audit tersebut (dan adakah aku kesah sekali lagi...).

pada masa ini walaupun suasana sejuk ala-ala seperti di Genting highland tetapinya aku terasa panas sebab...

SLIP GAJI AKU ILANG!!!!

walaupun tiada disertakan duit dalam tu tapi aku nak tau berapa gaji bulan ini bagi meng'cover' 6 minggu yang mendatang sebelum gaji yang seterusnya.

Oh, slip gajiku, dimanakah kau sekarang????

No comments: