Thursday, October 29, 2009

Semalam nyer...

Semalam majlis berjalan dengan baik.

Kolum aku tu nasib baik tak kena makan Siti Menti. Sempat gak buat yang terakhir berbentuk burung merak kat lobi. Apapun, terima kasih kepada semua yang membantu. Ucapan terima kasih dan penghargaan kepada mereka yang bertungkus-lumus menyediakan kolum tu (dan yang bertungkus-lumus mengambil gambar kat kolum tu). Gembira gak bila tengok orang berminat ambik gambar kat situ.

Malam semalam aku balik agak lambat, jam 8.45 malam baru aku sampai rumah. Ntah la tetiba aku terasa macam terlalu letih. Setahu aku takde lak aku berlari-lari masa majlis, atau masa buat kolum tu. Tetapinya aku memang letih. SAmpai rumah aku tido dulu. Dalam jam 10 malam aku bangun makan. pas tu aku tido lagi. dan bangun jam 6 pagi ni.

Hmm... dah lama aku tak bercuti. mungkin masanya kot untuk aku bercuti. rehat-rehatkan diri sekejap. Huh, penatnya tidak terhingga dan terperi. Kaki aku lak sakit semacam je semalam. Mungkin sebab tu kot aku tido tak hingat dunia...

Hari ini aku bertugas Parlimen. Briefing hanya mengambil masa 15 minit tetapi aku tunggu kat sana hampir 2 jam. Wasting time betol. Sekarang ni aku just nak abiskan keje-keje terbengkalai kat opis sebelum balik nih. Esok banyak meeting nak attend.

Sekarang dah jam 4.15 petang. Jap lagi nak berambus la...

2 comments:

MamaIcha said...

lupa nak bg tau...ada sorang pakcik tue terlanggar kolum tue...panik tul dia :D

gambit said...

nasib baik pakcik tu tak rebah kat situ. hehehe