Sunday, October 4, 2009

Jamuan raya

Masih dalam mood raya walaupun raya dah nak masuk minggu ke-2.

Semalam menghadiri jemputan raya jiran sebelah. Datang pulak hampir jam 10.30 malam disebabkan baru sampai dari opis (dan sempat berjalan-jalan di Alamanda [beli jaket] dan Jusco untuk tengok-tengok DVD cerita terbaru tapi takde). Memandangkan aku datang dengan member, harusnya aku menghormati bila dia nak balik. ingatkan nak balik sekitar 11.30 malam tetapi jangkaan begitu meleset. jam 12 tengah malam baru nak gerak. aku dah tersengguk-sengguk beberapa kali (malu dilihat oleh tetamu yang datang) tetapi ada aku kesah! aku dah ngantuk tau!

Sampai dirumah, tak bole tido lak. terpaksa la aku membuat entry berasaskan perfume (entry khas untuk kak Maria) yang tidak percaya kewujudan Hot Water oleh Davidoff. Takpe la kak Maria, tak salah pun kalau tak tau. ni nak bagitau la ni...hehehe.

hari ini aku melepak saja dirumah kerana dengar cerita jiran yang sebelah ni pulak nak panggil makan-makan sikit lepas Asar. makan lagi, aku rasa spare tayar aku dah semakin kembung dah ni. oh, adakah semakin memberat (malas nak timbang). nampaknya pelan kecergasan perlu diaktifkan semula especially apabila ingin menyertai Penang International Bridge Run pada bulan November ini. Ramai kengkawan yang join sama dan aku pun tak nak lepaskan peluang untuk join. dulu-dulu (masa musa muda) pernah gak join. Tak menang hadiah utama tapi dapat medal sempena menghabiskan masa larian dibawah 3 jam. kali ini mungkin ingin mencapai target yang serupa.

nampaknya entry hari ini mungkin berakhir disini. Kalau aku rajin karang nak masukkan entry pasal makan-makan petang nanti (kalau pun menarik untuk dijadikan koleksi entry). kalau tak, aku nak makan saja.

Adios...

No comments: