Thursday, October 8, 2009

Derma darah

Semalam aku pi derma darah.

Satu aktiviti yang tiada dalam perancangan walaupun aku dah tengok posternya berhari-hari sebelum aktiviti tu dijalankan. Sememangnya dalam hati tak nak pi pun, walau dengan apa alasan sekalipun, tetapi semalam semacam tergerak hati nak pegi since buku derma darah ada kat laci opis.

Semua berjalan lancar, cuma menyebabkan aku sedikit letih dan mengantuk dan kurang selera makan. aku tido awal semalam, bangun kejap-kejap bila perut lapar tapi still takde selera. bedal 2 bijik donat Big Apple, makan nasik sikit and tengah malam lak bedal maggi. macam mengidam lak aku jadinya.

tetapi entah kenapa pagi ini aku begitu sakit perut. masa kat tol tadi dah memulas maka dengan sepantas kilat aku membawak kereta untuk mencari R&R yang terdekat. Alhamdulillah tidak jamm highway tadi dan tandas pun tidak jamm also. ingatkan insiden itu abis kat situ. ni kat opis aku kena lagi. sepertimana lajunya aku bawak keter tadi maka sepantas itu jugak la aku berjalan cari toilet.

ni sekarang ni masih memulas lagi ni, jangan la masa aku meeting nanti jadi sakit perut lak. sepertinya mau ambik half day tapi nanti dikata ambik half day sempena gaji (perlukah tuduhan sebegitu?). jadi terpulang la kepada bentuk kesihatan pagi ini samada membenarkan atau tidak. perut oh perut, jangan la buat hal.

p/s: nak breakfast nih...

No comments: