Sunday, October 11, 2009

Raya lagi

Sabtu lepas aku beraya di 2 buah rumah: Pegawai Khas Berambut Merah (yang aku nampak dah kembali natural) dan Juju (yang aku nampak dah semakin kembang).

Punya aku kekenyangan sampai nak drive balik pun seksa jugak. terpaksa aku berehat beberapa kali untuk memastikan aku tak termuntah dalam keter sebab overloaded. Apa taknya, aku bedal sate dan spageti (makan ngan kuah sate aje sebab lambat sangat kuah spag nya sampai. sedap gak resepi baru itu...sorry Chap, aku dah lapar bebenor masa tu tak sempat nak nunggu kuah spag ngko yang sememangnya sedap tu).

Pegi umah ju lak aku bedal meehon sup (kegemaran aku) sampai 2 mangkuk (oh sungguh tidak sedar diri sekali tetamu ini yang duduk menghadap semua juadah itu dan tidak mau berganjak sehingga perut ini betul-betul penuh). itu pun siap order nescafe 'o' panas sebab perut ala-ala kembung sebab minum air sejuk je sebelumnya. Fuh! sampai rumah aku terus terlena.

terima kasih kepada yang menjemput, dan kepada yang tidak dapat dipenuhi jemputannya (terutamanya bos paling besar yang menghantar jemputan menggunakan tulisan merah - jemputan ke atau warning-) maaf dan terima kasih. lain kali bole pegi ya.

Malam ini aku hanya ingin berehat-rehat saja sebab aku tau esok keje musti mau pengsan punya.

2 comments:

MamaIcha said...

hampeh :P

acap said...

alamak .. cian ko ..
sowi .. mendapat sambutan giler kuah spag aku tu ... :D (perasan .. ) .. nanti aku masak spesial utk ko .. hehehe ... btw .. thanks sudi datang teratak bujang aku tuh .. :D