Tuesday, October 27, 2009

Kerjasama

Hari ni aku seperti tak buat keje kat opis je.

Maksud aku keje rasmi sebab aku asyik buat persiapan untuk sambutan hari raya aidilfitri dan deepavali peringkat opis (raya lagi ka????). Walaupun raya macam dah lebih 1 minggu berlalu, baru nak sambut nih. so, memandangkan temanya adalah raya dan deepavali, harusla hiasannya ala-ala ketupat dan kolum (sebutannya 'kolam'). alah... yang beras tabur-tabur bentuk bunga tu.
Hari ni gigih nak menyiapkan benda tu. dan hasilnya adalah...

Aku berterima kasih banyak pada sumer kengkawan yang bantu. walaupun aku tengok yang membantu tu mungkin first time buat bende nih (aku pun first time gak) tapi hasilnya not bad. bole ambik kontrak buat bende ni... hehehe...

masalahnya kitorang buat petang tadi, malam takut lak kena bedal sang Siti Menti (tikus la). kalu sang menti dah menjengah, aku tak tau la camana...

aku dah sakit belakang ni sebab terbongkok-bongkok (bukan bongok-bongok eh). so, aku mau rehat dulu. esok tengok la macam mana sama ada masih ada atau dah kena bedal.

Selamat malam...

5 comments:

MamaIcha said...

kalo usik pun, ketupat tue jer :p

p/s : apa yg penting, kerjasama..wonderpet :D

Mrs. Mel said...
This comment has been removed by the author.
Mrs. Mel said...

eewit!!! saya dah tengok yg kat lobby punye jugak.tak silap bentuk burung kan? kan? kan?

wahhh!!! tak sangka ada bakat terpendamkan.so lepas ni tak payah la nak upah org luar buat kolum.sign kontrak dgn enchik jer la..mau??? hehehe...

cacah said...

yeah...
syabas. di atas kerjasama sepanjang majlis... hensem je bos semalam.

gambit said...

Ju, ngaku cepat saper yang pijak ketupat tu??? Hehehe

Mrs Hakim, kat lobi tu gambar burung merak. nanti lain kali sesaper ade yang nak kontrak buat kolum, bole panggil (perasan...)

Cacah, tengkiu jugak pada semua yang menyumbang tenaga... TQ