Friday, October 23, 2009

Say My Name 3 (dan terakhir)

Penat dah...

Semalam aku balik awal sikit, badan aku terasa lemah-lemah dan otak pun macam jamm sikit. Aku ingatkan episod tukar ganti tu abis pagi semalam masa perhimpunan, rupanya sangkaan ku meleset. Mesyuarat petang semalam aku terpaksa ganti orang lagi, kali ni aku terpaksa jadi Chairman untuk mesyuarat yang ahlinya adalah KP Jabatan dan agensi bawah Kementerian. Merasa la jugak duduk kat kerusi Chairman Aras 7... Hehehe

Alhamdulillah semua berjalan dengan baik. Bos pun awal-awal lagi dah mintak mahap sebab terpaksa delegate keje tu pada aku. cuma aku risau sebab ahli mesyuarat adalah peringkat yang jauh lebih tinggi dari aku. tapi semuanya sporting, tak tinggalkan bilik mesyuarat pun tatkala aku duduk kerusi chairman. Terima kasih KP-KP sekalian.

Rasanya dalam keadaan sekarang, kita perlu buat persediaan, especially atas benda-benda yang tak terduga. but seriously, aku memang tak suka berdiri in front of crowd. i guest this is just another training session for me yang sememangnya stage fright nih...

Apapun, it's good to have a chance to save the day...

Selamat bekerja warga opis ku. Semoga hari ini dapat dilalui dengan baik dan bercuti la korang puas-puas ujung minggu ni. Chow... (bos takde kat opis, tu yang update blog tu...kantoi update bolog kat opis)

2 comments:

cacah said...

minggu ni minggu menyerlah bos la... :) auw!

gambit said...

Hehe... saham naik ka?