Sunday, October 18, 2009

Raya lagi (ke?)

Hari ini menghadiri jemputan raya (aidilfitri) di rumah sorang member opis.

Dari jauh gigihnya aku drive sebab tak sampai ati lak tak pegi sana sebab kabarnya tak ramai dari kalangan member opis yang pegi. Well, just to show support pada this officer. At least he will feel welcome 9eventho dah lama kat opis aku).

Pas tu jenjalan kat Jusco Taman Equine. Sama gak macam Jusco S2. banyak DVD yang aku beli hari ni (actually 3 aje). 1 cerita omputeh, 1 cerita indon dan 1 cerita thailand. lengkap seantero dunia. dan dah pun aku abis tengok sumer sekali malam ni. plan nak nengok movie kat cinema dipadamkan sekejap sebab malas nak kuar rumah (setelah penat berjalan hari ni).

and terima kasih pada member opis yang belanja makan pizza hut hari ni. semoga rejeki bertambah-tambah sempena umur yang ke-24 tahun dan 2 hari. malam suda lanjut, aku mau tido.

gudnite...

No comments: