Tuesday, August 26, 2008

Halwa telinga

I always wanted to have my own MP3 player since i love music. Normally, i use my hp to listen to my fav songs. But that leads to another problem, bateri hp tak tahan lama coz i am a heavy listener. Jadi, aku mengambil keputusan untuk treat myself with sumthing since dah gaji ni. Jadiknya, terbeli la Philip SA 2825 2G.

Tak sempat lagi nak godek-godek benda tu since tengah charging. Esok aku cuti, mungkin boleh la nak belek-belek benda tu dulu. Daripada review yang aku dapat kat web, ada beberapa feature kat player ni yang tak berapa berkenan if we compare it with the same type of player from another brand, i.e. samsung (pebbles) and Zen (blackstone). For example, the shiny surface makes it harder for you to see the digital light inside the player. Contoh yang shining part tu dah ada kat atas tu. Tapi ia bukan alasan bagi penggemar music macam aku ni since aku hanya nak dengar musik and bukannya nak tengok apa yang berlaku atas player tu. Harganya pun agak memberangsangkan (RM2++) tetapi berbaloi dengan memori 2Gig dan saiznya yang kecil (saja menyedapkan hati). Ada fungsi radio dan perakam suara. So next time u go to a meeting, this 'digital assistant' comes handy.

No comments: