Thursday, August 21, 2008

Memandu dalam pening

Balik lambat hari ni. Bukan banyak keje sangat pun tapi sajer buang masa yang sememangnya tak banyak tu untuk kepentingan peribadi. Should i mention that apa-apa yang dilakukan di ofis selepas waktu pejabat adalah milik peribadi kecuali elektrik dan aircond. Browse the net, read blogs, etc. Call DHL, company yang sepatutnya menghantar HP adik aku. HP tu sepatutnya sampai petang ni. Got the news from DHL yang HP tu dah sampai. Call my sis, dia kata tak dapat lagi sebab barang tu sampai tempat kakak punya alamat. Kakak punya alamat tu pulak tak datang keje hari ni. Geramnya!!!!!!!!!!!!!!!!

Ye la, terkilan jugak kalau benda tu hilang. Hopefully takde apa-apa, insya-Allah. Aku ni pulak pening-pening masa drive tadi, mungkin sebab tak makan kot hari ni. Breakfast yang aku beli pagi tadi tertinggal kat ofis. Kalau tak, bole bagi kat Munyi (seekor kucing pungut yang mendapat makanan frieskies setiap kali aku balik keje). But Munyi is actually not a suitable name for a male cat!!! tapi takpa, aku rasa aku orang yang pertama bagi dia nama, dan nama itu pulak. Aku belum sempat lagi nak register kat surat beranak dia atas alasan aku tak tau tarikh dan tempat lahir dia. Wakakaka...

Berbalik pada kisah aku pening-pening tadi. Aku takut je high blood aku menyerang lagi. Ye la, asyik marah-maran dan kena marah je. Luahan rasa dah dibuat sejak menjejak kaki kat ofis pagi tadi pada kengkawan yang sudi mendengar (tak sudi pun dengar jugak!!!). Tapi macam ada yang tak kuar lagi dari otak aku ni.

Apapun, aku tetap ditemani dengan MSi aku yang cukup berjaya yang membolehkan aku meluahkan rasa melalui blog aku yang tak seberapa ni. Chow!!!

p/s: O'ya, tadi aku pegi Tesco. hamper raya berupa kurma dan biskut dah siap dijual. Puasa pun idak lagi. Kuih-muih dah jadi hamper. Hampeh!!! Raya dah dikomersialkan. Bukan hari untukbermaaf-maafan tadi berbelanja-belanjaan dan berbazir-baziran (macam aku). Apapun, tahun ni aku berapa agak sederhana sebab tak balik. Mum, dad and all, miss uol.

No comments: