Friday, August 15, 2008

My BF

BF pada pagi ini merujuk kepada Breakfast, bukan Boyfriend.
BF aku pada pagi ini ialah nasik goreng dan sosej ayam yang halal (sebab kedai yang jual itu bernama Anak Soleh. So, kompom halal).

Kita beralih pulak kepada BF pompuan depan aku yang jugak tengah beli BF.
Tapi dia pilih lauk BFnya macam pilih BF (yang ini merujuk kepada boyfriend).

Dia ambik sudu dengan lemah gemalai, cucuk the sosej (macam la sosej tu mau melompat atau masih bernyawa), pilih-pilih yang mana mencuit rasa dan sedap dipandang. Then perlahan-lahan diangkat kedalam pembungkus polisterin tu dan disusun, seakan-akan menyusun kuih raya atau bantal sebelum mau tidur, and then kaedah diulangi sebanyak 3 kali.

Sempat jugak aku menyubuk (menyubuk means mengintai) berapa banyak sosej yang dia ambil since dia mengambil masa 5 minit memilih sosej dan mengulangi perbuatan pemilihan sosej sebanyak 3 kali. At last, 5 ketul saja sosej tu (yang telah dikerat into half) yang ada atas nasik.

Yo Bitch!!! (maaf kekasaran bahasa di pagi Jumaat yang mulia ini)

Kalau kau tak tau, nasik dan sosej yang ko makan pagi ni akan bertukar menjadi ketulan coklat atau hitam (bergantung kepada keadaan semasa) apabila dinyahtinja nanti. In short, malays call it TAIK. You want me to spell it out for you?

T - A - I - K

(believe me people, the sound of this word is as worst as the look and the smell...yuks!!!!)

Jadi, kalau suda tau pengakhiran apa yang dimakan tu macam itu, walau bagaimana disusun atas nasik atau dipilih dari kalangan sosej yang cemerlang pagi itu, please jangan buang masa orang lain menunggu.

So ladies, please. Kalau pilih lauk, jangan la macam pilih BF, eventho korang beli BF pada pagi itu. If u really tak tahan untuk mendapatkan sosej, get urself a real sosej cepat-cepat!!!!

Peace!!! I'm outta hea!!!

No comments: