Thursday, August 14, 2008

New HP...

Ivy sms few days back. E-mail ada few. Aku balas jugak. Tapi dalam nada yang agak keras. Sedikit marah. Mana taknya, telefon yang aku beli katanya dah rosak. Terjatuh masa tarik kabel telefon hari tu. I know she wanted a new phone so badly, tapi that is not a reason nak dapat sesuatu. Eventho aku tau ia bukanlah sesuatu yang dirancang (telefon tu rosak), tapi ia berlaku dalam masa yang kurang sesuai.

Actually i already bought her a new HP. Samsung SGH-F480. But i think that one is too lavish for a student like her. Dont u think????


It suppose to be her birthday present. Tapi aku rasa the present comes early this year. Tengah fikir sama ada sesuai tak bagi kat dia masa ni. Kalau tak pun, terpaksa bagi my Nokia 5300 Express Music. Tapi terpaksa tukar housing dia dulu coz nampak a bit kusam. She will like it, i'm sure. Tapi tunggu la kemarahan reda dulu...

Aku tau dia sakit, tapi still that is not a valid reason to get an early present for her birthday.

No comments: