Thursday, August 28, 2008

Tiada di pejabat

Hari ini tak masuk pejabat kerana menghadiri bengkel. Conducted by a Canadian by the name of Dr. Benoit. From Montreal. Montreal pun Montreal jugak, bila lepas lunch aku ngantuk giler and sempat gak terlelap. Yey!!!
Takde apa yang menarik hari ni. Tadi ke Jusco lagi tapi tak beli apa-apa. Cuma sepasang baju, kasut, stokin and topi untuk seorang member yang baru saja dapat anak yang pertama. Cuba cari color lain tapi takde yang sepasang macam tu. Yang ada warna merah tu je. So, aku pun beli la yang warna merah tu. Ala, bukannya nak kena kejar lembu pun. Mengikut nasihat pakar, bayi atau budak-budak kecil tak boleh pakai kaler oren sebab ia akan menjadikan kanak-kanak tu hyperactive. How far is true, still i cannot comment any further. Sebabnya aku tak ada anak.
Esok assistant aku takde. Jadi, berhempas pulas la aku kat pejabat nanti. Banyak jugak benda yang pending ni. Hopefully boleh settle sebelum bos masuk minggu hadapan. And minggu hadapan dah start puasa. Harap puasa pada tahun ini adalah lebih baik dari tahun sebelumnya. Raya tahun ni aku tak balik. Mungkin selepas raya. tengok kepada kemampuan kewangan. Next year mungkin boleh balik sebab dapat tiket free. Mungkin...aku tak tahu takdir selepas ini.
Tengah layan cerita Kesurupan, sebuah filem Indonesia. (Kesurupan bermaksud kerasukan). Ok la jugak, boleh layan. Jadi pada kawan-kawan yang nak pinjam, just inform me early. Hujung minggu ni pastinya aku tak akan layan DVD sebab aku akan jalan-jalan dengan awek aku, beli baju raya...
Chiow...

No comments: