Monday, November 17, 2008

Aku sungguh letih...

Letih!

Tu je yang dapat diucapkan pada masa ni. Letih bukan sebab buat keje tapi letih memikirkan pasal tempat keje ni. Esok merupakan penentu sama ada aku akan kekal di penempatan sedia ada, atau akan dipindahkan di department lain. Aku ada pilihan sama ada mahu membiarkan management decide untuk aku atau request untuk ke tempat yang aku nak.

Tapi aku dah kata kat bos yang aku redha untuk ditempatkan di mana-mana (eksen la tu nak ambik hati bos).

Ye la, takkan nak request pulak. hebat sangat ka nak request-request nih. At least kalau aku tak request dan tempat yang aku dapat tak best, mungkin boleh mintak tukar. Ntah la. Mungkin sesetengah orang anggap tak perlu la mintak tukar ke, apa ke. Duduk je tempat yang dibagi. Ye la, aku jaga bidang ni dah lama jugak. Takkan tak nak belajar benda lain.

Ntah la, malas pulak aku nak memikirkannya. Esok ada meeting kat luar. Malam pun dah lewat ni. Ni pun baru habis layan VCD Hancock lakonan Will Smith. Ha'ah, lupa lak. DVD yang Di nak belum aku pos lagi. macam mana nak pos, alamat pun tak tau. nanti la aku habaq kat dia.

Oh malam, lelapkan mataku cepat agar hilang segala duka lara (walaupun seketika)...

No comments: