Sunday, November 23, 2008

Pink-Funhouse

Aku hanya berehat saja kat rumah hari ni. Malas nak buat apa-apa. Menenangkan hotak di hujung minggu. Disebabkan tiada apa hal yang hendak dibuat, suddenly aku terbeli album-album ni. Penyanyinya ialah PINK. Album yang aku beli ni album dia yang lama (tahun 2006) dan terbaru (tahun 2008).

Aku memang minat dengan dia masa dia mula-mula muncul dulu. Tapi masa tu album dia ala-ala R&B gitu kalau tak silap dengan lagu-lagunya seperti Most Girls, You Make Me Sick dan banyak lagi la. Tapi masa tu takde la sampai nak beli album-album dia sebab masih belum berpendapatan atau masih berpendapatan dibawah paras kemiskinan. Sekarang ni dah upgrade sikit iaitu di atas paras kemiskinan.

Dulu aku minat dia sebab lagu-lagu ala R&B tu. Then kalau tak silap aku dia bertukar haluan kepada sedikit rock bermula dari album ke-2 sebab suaranya serak-serak sikit. Aku tak tau album dia dah berapa, tapi dua album dia yang baru aku beli ni memang best.

Album I'm Not Dead (2006) dan Funhouse (2008).

Banyak lagu-lagu best dalam kedua-dua album. Favorite aku dalam I'm Not Dead ialah Who Knew. The rest pun best but this song yang selalu menemai aku tatkala memandu pepagi ke ofis. Favorite aku dalam Funhouse pulak ialah So What dan I Dont Believe You. Music video nya dalam So What memang kelakar sangat.

Pada kengkawan yang nak pinjam, habaq la kat che' no. Untuk pengetahuan, pembelian album-album ini tergolong dalam perbelanjaan luar jangka sebab melebihi had perbelanjaan bulan ini.

Ok la. Dah lewat malam ni. Aku pun tak iron seluar keje lagi ni. Esok nak pi Parlimen dan info yang dimintak masih belum dapat disediakan lagi. Nanti la kalau aku rajin. Asyik-asyik mintak info. Buhsan!!!

Kepada mereka-mereka yang akan keje esok, semoga ceria. yang pastinya ramai yang akan diserang demam Monday Blues. Kepada assistant aku yang ambik PTK esok, gud luck. Harap lulus. kalau tak, repeat la jawabnya. Yang penting jangan meniru dan menipu. Tak guna cemerlang kalau pakai toyol. Rezeki seumur hidup tak aman. Tapi takkan la tak lulus. Bukan dapat Anugerah PM ke???? Mesti lulus tuuuu.....

Ok la. Malas nak ngumpat. All the best semua yang akan memulakan keeje esok.

Gud Nite bunnies...

No comments: