Monday, November 24, 2008

Putrajaya Drift

Hari ni Savvior membawak aku begitu laju sekali ke Parlimen setelah mendapat call dari bos asking me to come to parlimen immediately.

Zzzzaaaaaaaaassssssssss!!!!!!!!!!!!!!!

Kalau kena saman tak tau la aku. Aku malas la nak pi parlimen ni. Luckily jalan tadi takde la jamm sangat tetapi memandu penuh berhati-hati adalah perlu diamalkan bila memandu kat KL nih. Sungguh menguji keimanan.

Sampai kat Parlimen, bos belum nak bagi briefing lagi kat Deputy. Kira selamat la. Then, bila masuk time membentang, isu aku takde la sangat... (yang membuatkan asap sedikit terkeluar dari telinga...).

Menambahkan lagi ketidaksedapan hati, sesi hari ni tidak akan ditangguhkan sehingga jam 9.30 malam.

WHAT???

Dorang ni tak mau balik bertaubat ke? Huargh!!!!

Nak buat macam mana, dah tugas. terpaksa aku menunggu kat sini sambil melayan blog aku nih...

...jam 9.30 malam, cepat la!!!!!!!

2 comments:

~ayoi~ said...

Yang tak tahan bila urusetia keluarkan surat/memo mintak semua bahagian hantar wakil. Mau satu kementerian berkampung kat situ. Kalau tempat ada takpe la. Mula la terpacak mcm kuda kayu. Sungguh tak produktif

gambit said...

Aku pun tak paham kenapa la nak ngusung satu kampung kat sana. cukup la sorang dua je. Geram! Geram! Geram!!!!