Saturday, November 22, 2008

Another trip to Melaka

Sekali lagi aku ke Melaka. Reason? Nak cari khemah untuk camping. Campingnya tak tau lagi bila tapi tent kena sedia dulu.

The trip to Melaka tak lah berapa mencemaskan sebab aku tumpang kereta member. Kitorang pi dalam 6 orang. Alhamdulillah bukan aku yang drive. The traffic was kind to us coz takde heavy jamm. kitorang singgah makan kat area Melaka Parade, aku pun bedal 2 gelas chocolate blended dan mocha blended. Sedap!!!

Bila dah bedal, aku baru perasan yang aku sebenarnya tak boleh minum iced chocolate sebab akan memulas. Then seperti yang dijangka, on de way balik perut aku dah start kembung. Terpaksa singgah kat R&R Ayer Keroh untuk proses penyahtinjaan. Sampai sekarang perut aku kembung lagi, tapi kurang sikit.

Malam ni aku nak layan DVD citer Jumper. Dah lama dah DVD ni aku beli, aku rasa ni kali yang ke-5 kot aku tengok citer ni. Tapi sebelum tu, layan Malam Sehati Berdansa.

Bila last aku menari ye??? Rasanya 6 tahun lalu masa DPA. Remember gambar dimana kepala Jijix hilang dari gambar tu sebab blur.... hehehehe...

3 comments:

~ayoi~ said...

Berdansa? Hahaha. Adakah perlu para penari itu semua utk buat homecoming performance? Skrg mau runtuh pentas.

BTW, apa jauh betul cari khemah. Seingat aku zaman sekolah dulu, Pertama Kompleks byk kedai scout ni.

gambit said...

Yoi, aku rasa perlu la jugak dibuat tu. Re-group kata orang. Tunggu la ko dan eriq balik dulu,jijix dah abis pantang sumer, baru bole dansa lagi. Dapat aku bayangkan jijix dansa dengan perutnya yang memboyot tu.

Tak pasal-pasal lak jadi telemovie kat atas tu sebab dari sehati berdansa terus jadi drama ibu bersalin atas pentas. wakakakaka...

o ye, khemah yang nak dicari ni spesel sikit. yang tak payah susah-susah pasang. just pakai pam angin je. kat US ade ke? Bole kirim??? hehehe...

~ayoi~ said...

Kalau regroup utk makan2 sambil borak2, aku setuju sangat. Tapi kalau mau sehati berdansa, kena mau praktis dulu, bah. Tak mau incident berdansa di OBS berulang kembali. Hahaha.

Kalau mau kirim barang, email pada aku. Bagitau tau budget, spec semua. Senang mau cari, kalau tada di kedai, boleh beli online.