Sunday, November 30, 2008

Framed!!!

Ingat tak pasal lukisan orkid dalam entry yang lepas-lepas??? Malas aku nak buat link. Korang cari la sendiri. Dan ingat tak jugak pasal frame gambar yang aku beli kat IKEA hari tu??? Tak ingat sudah! Aku tak paksa korang ingat pun.

Tapinya aku dah berjaya mencantumkan keduanya.

Jeng!!! Jeng!!! Jeng!!!

Ini dia hasilnya...

Voila!!!!

Walaupun tak cantik mana, ia adalah hasil dari kerja tangan aku sendiri. Esok nak bawak pi ofis la, since nak menjawab tag si D hari tu (mana soalannya????). Malam ni kalau sempat aku nak lukis satu lagi. orkid jugak. Hari tu ada jugak aku lukis rerama, tapi susah sebab rerama ni adalah imej simetri. Susah sikit.

Nanti la kalau gambar orkid yang kedua tu dah siap, aku upload lagi dalam ni ya.

2 comments:

MamaIcha said...

shomel jer...pas nie, lukis rose plak ya...:)

gambit said...

Tengok la kalau rajin. Bunga orkid yang semalam yang dilukis pun baru 1 kelopak je yang kena color. Kalau rajin baru buat malam ni. Penatnya!!!!