Sunday, November 2, 2008

Jenjalan kat IKEA

Hari ni aku jenjalan ke IKEA, drive sendiri. Ni la pertama kali aku drive ke KL, tapi konvoi la dengan kete member aku. Macam biasa la, tak berapa tau lagi jalan kat KL nih, jadi terpaksa la aku pekak kan telinga bila kena hon. Ye la...ye la... KL ni korang punya sorang diri, kan.

Takde la excited sangat nak pi IKEA ni sebab aku tau bebarangnya mahal, di luar kemampuan pada masa ini. Tapi saje je jalan, nak enjoy la tengok-tengok atmosfera ujung minggu. Seperti di duga, manusia memang macam semut hurung gula je. Nasib baik jalan awal pagi.


Perjalanan dimulakan jam 9.30 pagi. Singgah jap di R&R Seremban, kat Restoran Shalala.

Beli Chocolate ais dan coffee ais sebagai bekalan, disamping air mineral dan buah mata kucing.

Dalam jam 12.00 tengahari (disebabkan banyak kali kena hon), baru la aku sampai kat IKEA.

Dan, setelah berjalan-jalan selama 2 jam, ini la hasilnya....

.

.

.

.

.

.

.

.

.

.


Beli frame gambar je. Aku pun tak tau naper aku beli frame gambar. Dah la aku ni tak suke bergambar, tapi aku rasa dah banyak frame gambar yang aku beli. Ntah la, biar la aku beli frame ni, dari beli benda-benda yang harganya dalam 100 kali frame gambar ni, yang aku dah aim. Nanti la kalau ada rejeki lebih sikit, baru beli.

Sebelum balik, aku singgah makan kat Restoran Victory, Arab Street. Kat USJ kalau tak salah aku. makan nasik briyani. Sedap gak la. Kat mana restoran tu???

Kat sebelah Restoran Ayam Penyet.

OK la, mesti korang bengang dengan entry hari ni, kan. Aku pun bengang jugak. Yang aku dapat hari ini ialah penat, sakit kaki, sakit hati dan frame itam dan coklat tu.

Chow...
p/s : Oh ya, lupa lak. Pada para ibu-ibu yang nak beli bebarang kelengkapan dapur kat IKEA, pi la dalam pertengahan bulan November ni. Ada Sale katanya. Ala, dalam paper musti advertise jugak. So, siapkan duit bebanyak, ok.

No comments: