Friday, October 31, 2008

Pernahkah???

Pernahkah anda pegi ke meeting yang mana di akhir meeting itu anda terasa amat penat, walaupun masa meeting tu anda sebenarnya tidak berlari, berjalan dan sebagainya kecuali duduk dan bercakap saja???

Ya, itu la yang berlaku hari ni. Aku terasa amat penat lepas meeting pagi tadi, penat kepala hotak aku memikirkannya, memikirkan kenapa la meeting ni dibuat at the first place, then kenapa la orang yang datang meeting ni macam tak prepare, kenapa la meeting ni menyusahkan aku (sekarang dan akan datang), kenapa la orang yang datang meeting ni tak menyatakan pendapatnya dalam meeting-meeting yang lepas-lepas sehingga isu terpaksa diulang beberapa kali????

Kenapa???

Kenapa???

Kenapa???

Kenapa la korang nak nyusahkan aku nih?????

HUARGH!!!!!

4 comments:

MamaIcha said...

oh! saya tau...meeting tue di bhgn udara td...dgr cam riuh jer tp x mengeluarkan apa2 rupanya...haruslah ketuk kepala si pengerusi..** lari **

gambit said...

Riuhnye sebab orang tengah bertekak dengan chairman yang bangang. Abis la kena transfer... wah! suka!!!

anaidrun said...

aku selalu je penat peh:

1. exam
2. meeting

tp x penat bila:

1. sembang wpun 5 jam
2. shopping wpun sehari suntuk
3. surfing wpun setahun

:)

gambit said...

D : Aku jugak tidak penat untuk membuat perkara-perkara sedemikian sebab aku suka (adakah maknanya aku tak suka meeting yang aku pi tu???) Memang tak suka pun!!!