Friday, October 17, 2008

Trafik hari ini

Macam biasa, korang mesti nak tau cerita rakyat Malaysia memandu hari Jumaat macam mana. Ya, macam biasa. Semua nak cari keberkatan meninggal hari Jumaat dengan harapan masuk syurga. Jadi, aku macam malas nak tulis kat blog ni. Cukup la dengan sumpah seranah dan caci maki aku dalam kereta tadi. The rest, biar la rakyat Malaysia lain yang tentukan.

Aku pun dah malas nak menuliskan semua perangai terlebih baik pemandu Malaysia ni. Baik aku start to accept semua tu. Tak membawak pekdah memikirkannya.

Cuma kepada yang belum sedar-sedar lagi tu, cepat-cepat la sedar diri. Kalau bukan orang lain yang jadi mangsa di jalan raya disebabkan kita, mungkin kita pulak yang jadi mangsa seterusnya.

4 comments:

MyMatahari said...

Berdasarkan penulisan ko yang mmg banyak pasal traffic dan pemanduan, apa kata ko jadi polis traffic jak gux? Boleh bawa aku ronda2 moto besar

MamaIcha said...

excuse me...hows traffic @ putrajaya now??? hahaha...

gambit said...

Gitix : Aku rasa aku mau buka sekolah memandu jak lah. Lepas tu aku jadi polis trafik. Yang mana bawak ndak betul tu, misti dari sekolah memandu aku...nyeh!!! Untung Kerajaan dapat polis trafik macam aku.

Ju : Trafik hari ini adalah teruk seperti polis trafiknya jugak. Semalam ada polis, hari ni takde pulak. Tapi puas ati jugak la sebab dapat hon orang sana sini. Yey!!! Mati la kereta di cop pengganas. *** lari...

anaidrun said...
This comment has been removed by the author.