Thursday, October 16, 2008

Tak tau nak cakap apa

Hari ni memang busy gila. Tapi aku masih ada peluang untuk pegi jumpa kawan-kawan, sembang-sembang sikit. Ye la, dah nak ujung minggu. Tambah-tambah pulak ujan. So, dah start dah hari bermalas-malasan.

Bukan la takde keje aku nih. Memang banyak paper yang kena buat tapi macam sedikit fed up. Cepat la officer baru tu masuk ambik balik keje-keje dia nih. Aku dah tak larat dah nak tanggung keje-keje yang macam hampeh banyak nya itu. Kelulusan elaun menanggung keje pun tak tau dapat ke tak. Dah sebulan lebih, takde pulak jawapan dari Admin.

Well...admin...Bahagian yang paling banyak keje sekali kat department aku. Orang lain semua takde keje. Dia je ade keje.

Takpe, lantak la dorang. Cumanya, takde cerita menarik yang nak dikongsi melainkan kerja, kerja dan kerja lagi. Cuma terhibur sikit bila Gitix telefon. Ada jugak kawan-kawan yang boleh di ajak gelak-gelak nih. The moment aku letak gagang, keje ofis pun bermula.

Buhsan betul!!!

Next week aku akan ada meeting yang banyak. Harap tidak mengganggu proses apply cuti aku tu. The the following week aku ada kursus 2 minggu. Maksudnya, 3 minggu aku takkan masuk ofis. Larat ka nak kejar balik benda-benda yang tertinggal nanti?

Ntah, biarlah. Saat ini aku dah mula ngantuk. kalau ada cerita menarik nanti dikongsi bersama ya.

Selamat malam.

No comments: