Monday, October 27, 2008

Update dari KKIA

Aku baru sampai Kota Kinabalu International Airport, transit ke KLIA. Jam 5 karang baru boarding. Sekarang ni aku tengah ngap 1901, duduk jauh sikit dari pax lain sebab nak privasi. Nasib baik ada Celcom Broadband (yang hanya berfungi di kawasan bukan pedalaman).

(makan Texas Ted dan air oren je yang mampu...kos RM8.80)

Macam biasa, kalau pegi airport, tak sah kalau tak pi kedai perfume. Ni satu lagi perfume yang aku memang dah lama aim ni. Adventure (Davidoff). Sedap gak baunya. Lagipun takde perfume warna oren. Tadi ada limited edition untuk ParLeauKenzo Ice. Memang nak beli sebab bau dia memang fresh and icy sikit. Tapi nanti la dulu. Kalau ada rezeki, bole beli.

Aku dah nak boarding ni. Cuma ada berita buruk sikit tadi. Savvior kena calar teruk. kalau ikut bukan budak yang buat sebab calarnya sampai nampak cat putih. 3 tayar kena pancit. Entah makhluk mana pulak yang sakit ati dengan aku ni. Macam biasa, aku takde la nak marah-marah. Nak buat macam mana, dah nak kena. Terpaksa la aku terima dengan redha. Nak kena cat baru kot si Savior ni.

Masalahnya, berapa lagi kau nak makan duit ni?????

Redha dalam ketensionan....

2 comments:

MamaIcha said...

sapa la yg wat savvior lagu tue...mmg syg neraka...hahaha...

beli perfume x pe...repair kereta berkira...:p

1901...oh tidak...tiba2 daku teringin...:)

gambit said...

Harus la membeli lagi perfume untuk menyedapkan hati. Harus la seperti mau lagi makan 1901...