Sunday, October 5, 2008

Balqis

Semalam aku ngantok giler. Jam 8 aku dah tido. Ntah la, macam no energy pulak nak sambung jalan-jalan. Tetiba tengah malam, adik aku sms anta gambar famili adik perempuan aku yang hari tu tak sempat nak upload dalam last entry Raya hari tu. So, aku dah upload and kira lengkap la tu the whole famili sumbat dalam blog.

But, what caught my attention is gambar yang dikirim bersekali dengan gambar famili adik aku tu. Ni dia gambar budak perempuan yang eksen dapat baju baru yang uncle dia belikan masa raya hari tu:

(sesi warming up. malu-malu lagi nak pose)

(sudah mula bergaya...)


(gaya seorang model yang sakit gigi tapi tetap mau posing)


(gaya seorang model yang terpele'ot dan terjatuh tetapi masih control ayu)

Tu gambar-gambar anak adik pompuan aku. Mak dia dulu pun kaki bergambar jugak. Kat rumah, gambar dia masa kecik je la yang paling banyak. Memandangkan muke yang lain tak fotogenik, simpan je la dalam almari.

mintak mahap jugak la sebab juru gambar yang ambik gambar ni tak bertauliah. Blur je memanjang gambar-gambar yang dia anta. Ok la, enjoy the pics.

3 comments:

MamaIcha said...

comeinya...x mcm uncle dia...:p

gambit said...

Harus la tidak seperti uncle nya. Sebab uncle nya tidak comei...

MamaIcha said...

tau x per...:P