Sunday, October 19, 2008

Kisah semalam

Semalam aku terasa amat boring. Boring yang amat. Nak buat keje ofis memang la lagi malas. Jadi petang tu aku sms Mona (gewe kawe) and ajak dia pi makan-makan. Dah lama dah kitorang tak pi makan sama-sama. So, aku drive Savvior ke Nilai. kitorang makan kat Giant Nilai. Aku makan nasik goreng kampung (chicken) dan Mona lak roti cicah kari ayam (resepi apa tu?). Lepas maghrib aku hantar dia pulang sebab malam karang dia nak pi umah adik dia kat Klang.

Balik umah, aku layan DVD citer Susuk yang aku beli masa kat Giant tadi.

Tapi biasa la, citer melayu. Apa yang boleh di expect dari citer macam tu. Cuma since aku minat dengan Ida Nerina, aku layan jugak la citer tu (masih ingat lagi cerita Layar Lara...Best!). Pelakon-pelakon tempelan pun boleh tahan jugak. Tapi yang boring jalan ceritanya, and of course 'hantu'nya. Aku rasa tukang touch up kat Malaysia ni pi la belajar make-up yang best-best sikit terutamanya untuk filem seram. Aku tengok muka Ida Nerina jadi hantu macam muka Mak Ayam je. Yang paling geli hati tu bila time dia nak membunuh tu ada pulak ayam-ayam berterbangan. So, sah la jadi mak hayam.

Malas la aku nak buat review citer ni. Jadi, kalau sesaper yang berminat nak pinjam, habaq la. Tengok sekali je dah buhsan. Tapi kena simpan gak la, tak leh buang since dah beli yang ori. Siap ada lambang KPDNHEP. Gitix, i know you will like it coz aku sokong industri perfileman negara yang semakin malap ni. Takde ke cerita best kat Malaysia ni???


Then, aku tertidur masa tengok Australia's Next Top Model...

No comments: