Sunday, October 12, 2008

Exotic seafood vs exotic dance

Perbincangan dalam blog Gitix adalah menjurus kepada exotic seafood. Makanan. Something you can enjoy. Tetapinya perbincangan telah melarat kepada exotic dance. This one you cant eat but can still enjoy. One of the ahli korum perbincangan telah membuat kenyataan terbuka yang dia bukan sahaja enjoy the exotic dance tetapi jugak koreografer (betul ke aku eja ni, macam ejaan korea + oreo + giraffe je).

Bila baca kenyataan dia, aku gelak dulu. But then, aku teringat masa kursus DPA tahun 2003. He was one of the ahli tarian 'exotic' masa tu. Tak percaya??? Ini buktinya... (Eriq, u yang pakai baju ungu tu, kan). Mengaku cepat!!!

(gambar tidak memuaskan kerana kamera tidak canggih)


Gitix, i know you are also one of them. Yang mana? Siapa lagi kalau bukan yang kicik-kicik dengan bergambar kepala senget, dont forget the trademark : gigantic bontot. So, Eriq, aku percaya kalau ko kata ko bukan sahaja enjoy the dance tetapi jugak mengajar.

Bravo!!!

7 comments:

~ayoi~ said...

Mcm mana boleh keluar gambar ni pulak ni? Hehehe

MyMatahari said...

Gux, kenapa mukaku sama macam kaler bajuku? Mcm faceless... kamera murahannnnnnnnnn!!!!!!

gambit said...

Ayoi : Ya, aku mencari bukti-bukti nyata yang Eriq adalah the exotic dancer itu. Exotic? Erotic? erkk...***lari...

Gitix : Kau bukan topless ka (without da head)? Ya la, nanti aku beli yang canggih punya. Tunggu subsidi dari KPDNHEP.

~ayoi~ said...

Wakaka ni bahan bukti paling nyata, bah. Boleh jadi bahan ketawa sampai anak cucu

qirzah said...

Mau jer aku tak ngaku semua itu.

Tapi, cam sejarah caught up with me.

Exotic and erotic? Yes, that's me. Now, more than ever. Chippendales quality, kan Ayoi, kan?

gambit said...

Ayoi : I bet it will...

Qirzah : Ya la, nanti ko balik sini u organise la (not orgy-nice, read it carefully)a special performance from B/A, ok. And dont forget the 'tunduk malu-malu 10 langkah ke hadapan and belakang' punya move. (Ini merujuk kepada tarian joget pahang, ok). Wakakaka... i wish aku tau blog vel (kalau dia ada la).

anaidrun said...
This comment has been removed by the author.