Monday, October 13, 2008

He's back

Sorang officer lama yang pi buat Master dah balik. Leganya aku sebab dia akan duduk kat department yang aku tengah cover nih. So, bole la aku concentrate kat keje aku yang sememangnya dah melambak-lambak ni. Tapi dia kata dia nak ambik cuti 1 minggu. Haiyo...mati la kalo macam ni. Ape pun, aku dah terasa beban aku dah kurang sikit berbanding dulu.

Ala, selama ni pun assistant2 yang ada yang buat keje. Aku nolong je. Cumanya nak tau sangat-sangat ni :

DAPAT KE ELAUN MENANGGUNG KEJE HARI TU???

Memandangkan admin ofis aku ni lambat nak mampus, macam tak merasa la tak dapat elaun tanggung keje...*** lari....

2 comments:

MamaIcha said...

siva la tue...hahaha...

coz dia dtg jumpa mr. chandra smlm...

gambit said...

Ada ka orang lain selain dia? Dia cuti lagi seminggu, next week baru masuk. Tak sabar rasanya nak pass keje kat dia.