Monday, October 27, 2008

Savvior kena calar!!!

Sah Savvior kena calar!

Demmit! Demmit! Demmit!
(dipinjam dari tragedi ketam kena hempap bontot gigantic Jijix).

Nampaknya hampir tercapai hajat nak tukar kaler Savvior nih kepada warna lain. Tapi bajet pulak yang menjadi halangan buat masa ni. Mungkin nanti la kot. tayar dah ok, member tolong tambah angin, sepertinya menambah angin aku gak ni. Tapi nak buat macam mana, dah nak jadi. Saper-saper yang buat tu, takpe la. Aku tak ampunkan dosa korang. May ouls kena calar in hell pulak....Keji!!!

Esok la aku upload kecederaan Savvior. Takde mood nih... Selamat malam.

4 comments:

anaidrun said...

toyot aku pun pernah kene calar..dr dpn smp belakang..masa tu rasanya kete sblh nyebelah pun kene calar gak.manusia jenis hape la dorang ni ek, hanjeng sungguh..kalau dapat aku rasa nak cucuk je celah kuku dorang ngan jarum peniti. wakakakaka..

gambit said...

Kalau dapat, aku calar-calar orang tu macam dia calar-calar keter aku tu... Sian Savvior aku. Nak pakai baju baru kot... Aku cadang nak tampal plaster je, lagipun luka kecik je. Tengok la kalau ada stiker mana-mana yang aku berkenan. TQ D sebab bersimpati ngan aku...huhu...

~ayoi~ said...

boleh ku bayangkan mcm mana terguris hati bila motorkar kena calar or tercalar.

masih segar dlm ingatanku, Neo ku digesel office mate satu unit yg parking kat sebelah lot aje. dah la Neo tu baru je keluar kedai pagi tu.

gambit said...

Ayoi : Tengkiu kerana berkongsi kesedihan.Kesedihan tu sama macam PSP yang retak hari tu. Huargh!!!!