Tuesday, November 25, 2008

Parlimen lagi

Seperti yang dijanjikan (diarahkan, actually), semua officer semalam kena datang ke Parlimen untuk bagi briefing kat Sinist. Huh!!!

Aku gerak seawal 6.30 pagi tadi, nak elak jamm dan rebut parking kat Parlimen. Sekarang ni kebanyakan parking dah milik Ahli Parlimen. Kalau dah suka sangat ahli parlimen datang parlimen, kami ni tak yah la datang. Dah memang keje dia datang parlimen. Ntah, kehidupan yang bosan.

Alhamdulillah, trafik amat memahami keadaan aku jadi tak lah jamm sangat hari ni. Actually bukan tak jamm, awal lagi aku sampai kat Parlimen, dalam jam 7.45 pagi. Then pi breakfast dan buat apa yang patut. Briefing start jam 9 pagi. Macam biasa, aku terkejar sana sini nak bagi dan betulkan maklumbalas. Acap pun serupa jugak. dalam jam 11.45 pagi, Sinist start menggulung. Aku malas nak dengar, takut info yang dibagi tu tak betul sebab Sinist terkejar-kejar nak text ucapan dia pagi tadi. Dah la mood dia tak baik. PMS kot...

Dalam tengahari aku inform bos yang petang ada meeting. Then, bos melepaskan aku dari balik.

Hooray!!!

Hooray kebendenye. balik je terus ke meeting. Abis meeting je aku terasa amat penat sekali. Walau gaji tetapi ia pun tidak dapat menggembirakan aku hari ni...

Aku belum sempat nak tanya Acap apa yang berlaku kat Parlimen petang tadi. Ada yang menarik ke, ada yang tak menarik, ada yang kontroversi ke apa ke. Nanti la esok aku tanya dia. Aku sampai rumah agak lewat sebab ujan. Bagi menggembirakan hati aku, aku beli Mc Shaker Move It kad Mc D. 3 bungkus aku bedal.

kenyang...ngantuk...dan mau tido.

...selamat malam. Esok kita bicara lagi.

2 comments:

anaidrun said...

ko sudah di tag bah. sila jawab!

gambit said...

AKu di tag??? Kenapa aku tak tau??? Korang letak kat mana tag tu??? hehehe...